Bystrík – Hej dievča

20. februára 2021, ONDREJ MIŠKOVIČ, Hudba

Nedávno som počul výbornú pieseň, plnú inšpirácií od slovenského speváka Bystríka. Jej text je hlbokým vyznaním.

 

1. Tak sa ma chyť a spoznaj ma

Pevne ma drž, nenechaj ma

To silné puto, tvorí náš domov

Ako listy v korunách stromov

 

Ak zafúka vietor a opadá lístie

Lietajú spomienky duša nám rastie

Stúpajú s láskou vyššie a vyššie

Tak sa ma chyt a spoznaj ma bližšie

 

R: Hej, dievča povedz či to smiem

Z plavých vlasov vrkoče Ti zapletiem

Naše telá krojom ozdobené

Táto pieseň je o mne a o Tebe

 

Hej, dievča povedz či to smiem

Zatvor oči tancom Ťa povediem

Nechaj sa viesť keď hudba hrá

Táto pieseň je pre mňa a pre Teba

 

2. Tak sa ma chyť a spoznaj ma

Dotykom cíť a citom miluj ma

Stačí len dotyk, jediný pohľad

Tu pieseň poznáš je najkrajšia z balád

 

Poviem to raz a myslím to vážne

Nie je to hra, na city a vášne

Učíš má rásť, ver mi, nie je to klišé

Tak sa ma chyť a spoznaj ma bližšie

 

R: Hej, dievča povedz či to smiem

Z plavých vlasov vrkoče Ti zapletiem

Naše telá krojom ozdobené

Táto pieseň je o mne a o Tebe (X3)

 

Hej, dievča povedz či to smiem

Zatvor oči tancom Ťa povediem

Nechaj sa viesť keď hudba hrá

Táto pieseň je pre mňa a pre Teba (X2)