Ako by to bolo keby si to vtedy stihla

30. apríla 2019, ONDREJ MIŠKOVIČ, Básne

Aké by to bolo keby si stihla
Koľko ti mam povedať, že si rýchla
Osobne som rád že práve rýchla vo vzťahu
Bolo by lepšie s tebou v sede či ľahu?
Ypsilon je mäkšie niečo ako bolo moje srdce
Teraz viem, že ty si to moje spravila vrúce
Osem rokov žiť v blude vzťahov
Bol som hlúpy a riadil sa láskou nestálou
Okašlať ma môžeš ty no vo vzťahu by som to nezniesol
Lebo si krajšia, potrebnejšia ako soľ..
Opierať sa o teba navždy chcem
Kedy som ti to povedal že ťa Milujem?
Esmeska na dobrú noc
Budeš radšej so mnou keď bude polnoc?
Yeti nevie povedať ale cíti teplo
Stále vie že je navždy tvoj dedko
Isté je že láska k tebe je niečo ako vzduch
Stále mi hovoríš že máš aj pár múch
Teraz viem že ticho bez teba je peklo
Isté je vieš koľko sĺz by tieklo?
Chválim ťa za tvoju pozornosť voči mne
Lebo viem, že niekto má miluje
A teraz už posledná veta: Ľúbim ťa a kričím do celého sveta!