Založ si blog

Archív: máj, 2019

Tvrdosť môjho srdca lám

Tými dolinami, kráčali sme spolu, možno aj od seba V rokoch najkrajších som zistil, že som do Teba Roklinami, púšťou, na vode či súši buď jediná Dokonale krásna a čarovná ako táto chvíľa Osamelá a predsa stále dokonale s niekym Stáť chcem pri tebe až kým .. Ťažkosti neprídu, a zistíš koho vedľa máš Milovaná hlavou i srdcom, tak si to stráž Opísať Teba by sa […]

Pokračovanie článku

Víťazná cesta

Na víťaznej ceste stretávame aj tých čo nás porazia Energia tvojho tela, na to moje dôraz má Nie som ako Drak, čo sa vracia od konca dediny Ani ten, čo dá gól ako Kanaďan v poslednej chvíli Hraj symfóniu prázdna našich chvíľ Rúžom mi dávaj skutočnosti o ktorých by som snil A tak mi buď doktorom, lieč rany, cestuj ďaleko Do tvojich rán sa skryjem, a budem Ti liekom Isto […]

Pokračovanie článku

V krátkosti

Možno to bolo blato až za ušami Isté, je boli sme aspoň trošku sami Láska, si úžasná Ústa máš ako kráľovná, si krásna Jeden bozk by mi dnes stačil Esemeskou som ti naznačil Milujem ťa, ale to už asi vieš bozkaj ma a to smieš! Myslím, že môže byť všetko krásne Iskričkou si mi, to je niečo jasné

Pokračovanie článku

Prsty šialené

Asi ma už bolia prsty od písania No viem že kačky sa na jar vábia No ja nechcem kacicku ja chcem lásku sa volá … , nie len porážku Milujem ťa zas a stále Asi si nepamätám na bozk v sále Radšej ten zajtrajší si oživiť chcem Ibaže vlaky nestihnem Už vieš že ťa niekto miluje Ľudí viac to asi vie Bez sopky by to aj tak ľudia vedeli I tak mojko bolo i zajtra budem […]

Pokračovanie článku

Spánkovej kráľovnej

Asi ešte spíš No viem, že o mne sníš Najradšej by som ťa pobozkal na ráno Ale tak treba aj zuby umyť to áno Myslím si, že Tvoj úsmev mi silu dáva A vieš že pred mojimi očami je tá krava? Rezali sme spolu pizzu no ty si na ňu pozerala Isté, je že už na skúškach nebudeš sama.

Pokračovanie článku

Posledná pieseň z lásky

Ako znie posledná pieseň Niečo ako keď padá lístie na jeseň Niečo ako posledný bozk od dekanovej dcéry Milujem ťa aj keď to niekto neverí Myslím si že dnes bolo už dosť básnickej tvorby Asi idem dať požehnanie posteli a nie urbi et orbi Raz ti dám zase žuvačky Ibaže má nepošleš do mačky A taká na záver správa staronová: Potešila ťa správa moja listová?

Pokračovanie článku

Stalo sa

Myslím že môže byť že tvoja boša ma netrafí, vieš aký som Osem minut tam, a zase desať minut tam som … Jedno ti chcem povedať tak na ráno, Esemesku Ti pošlem, tak neďakuj za málo Jediná si mi v úsmeve a v každej chvíli Myslím, že sme sa zaľúbili. Istá pani nám síce závidí romantiku, Lesom, dňom, nocou mám básne v tichu Osa ťa pichla alebo to bol Amor? Viem, […]

Pokračovanie článku

Mimoplanetárna

Alf priletel z inej planéty No tak ešte jednu čiarku treba na deti No len prstienok a svadbu to je doraz A na tvoj úsmev budem brať dôraz Môžeš mi povedať aj že zmizni Ale ja budem navždy ten čo ťa šteklením trýzni Rýchle utekaj a ukáž čo dokážeš Ibaže modlitby o ôsmej mame odkážeš A dnes ti na noc len zopár bozkov posielam Možno zase raz nadávaš že prišla len […]

Pokračovanie článku

Zemiaky

Si myslím že práve ješ na fakulte zemiaky Isté je že umývam riad do maky Myslím si že dnes ti niečo bolo Isté je budem pri Tebe a hotovo Najkrajšia si keď sa smeješ Ale to už asi vieš Jedna pusa nenahradí tisíce úsmevov Krásna si aj keď už nie si devou Ale už si dospelá a krásna Jednoducho si hviezda jasná Šíriť lásku tam kde nie je Isto to tvoje srdce vie Dávam ti […]

Pokračovanie článku

Relativita

Možnosť že ťa nemilujem je nulová Isté je že zajtra budeš zo mňa hotová Láska viem, že všetko čo mám je tvoje Ústa, úsmevy, i oči dvoje Jeden náznak žmurknutia a dám ti bozk Ešte sa neroztopil snehuliakov nos? Možnosť že ťa zajtra pobozkám je vysoká Tak neznášam to slovo „Oka“ A tak ideme do ríše snov s krásnou náladou: Si mojou, krásne krásnou […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

ONDREJ MIŠKOVIČ

S láskou k poznaniu a vášňou pre písanie sa snažím prinášať články, ktoré vás inšpirujú a rozširujú vaše obzory. Dúfam, že sa na mojom blogu cítite ako na dobrodružnej ceste, kde každý článok je ďalším krokom v objavovaní nekonečných možností mysle a sveta.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 227
Celková čítanosť: 317941x
Priemerná čítanosť článkov: 1401x

Autor blogu